Mon the 26th: Memorial of Timothy and Titus, bishops.
Heb 9:15-28; Ps 98:1-6; 2 Tim 1:10; Mark 3:22-30
ေဟျဗဲၾသဝါဒစာ အခန္းၾကီး ၉ (Heb 9:15-28);
၁၅ ထုိေၾကာင့္ပဌမ ပဋိိညာဥ္တရားလက္ထက္၌ ျပစ္မွားေသာအျပစ္ကို လည္းလြတ္ေစျခင္းငွါ၊ ခရစ္ေတာ္သည္အေသခံေတာ္မူသည္ျဖစ္၍၊ ေခၚေတာ္မူေသာသူတို႔သည္ ဂတိေတာ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ထာဝရအေမြကိုခံရမည္ အေၾကာင္း၊ ထုိသခင္သည္ပဋိိညာဥ္ တရားသစ္၏ အာမခံျဖစ္ေတာ္မူ၏။
၁၆ အေမြခံေစျခင္းငွါ အခြင့္ေပး၍ စာခ်ဳပ္သည္အမႈမွာလည္း စာခ်ဳပ္တည္လွ်င္ စာခ်ဳပ္ေသာသူသည္ ဧကန္ေသရမည္မွန္ၿပီ။
၁၇ အကယ္၍ မေသလွ်င္၊ ထုိစာခ်ဳပ္သည္မတည္၊ ေသမွသာတည္၏။
၁၈ ထုိေၾကာင့္ပဌမပ ဋိိညာဥ္တရားကုိ စီရင္ေသာအခါ၊ အေသြးႏွင့္ ကင္း၍မစီရင္။
၁၉ တရားေတာ္၌ပါသမွ်ေသာပညတ္ တို႔ကုိေမာေရွ သည္ လူအေပါင္းတို႔အားေဟာေျပာၿပီးမွ၊ ေရႏွင့္ ေရာေႏွာေသာႏြား၊ ဆိတ္၏အေသြးကိုယူ၍၊ အနီဆိုး ေသာသိုးေမြးတပ္ေသာဟုႆုပ္ပင္ညြန္႔ႏွင့္၊ က်မ္းစာကို၎ လူအေပါင္းကို၎ ျဖန္းလ်က္၊
၂၀ ဤအေသြးကား၊ သင္၌ ဘုရားသခင္ဝန္ခံေတာ္မူေသာ ပဋိိညာဥ္၏အေသြးျဖစ္သည္ဟု ေျပာဆို၏။
၂၁ တဲေတာ္ႏွင့္ဝတ္ျပဳေသာ တန္ဆာမ်ား ကိုလည္း ထိုနည္းတူ အေသြးႏွင့္ျဖန္းရ၏။
၂၂ ပညတ္တရားအတိုင္း ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ကုန္မတတ္ အေသြး အားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစတတ္၏။ အေသြးမသြန္းေလာင္းဘဲ အျပစ္လႊတ္ျခင္းမရွိ။
၂၃ ထိုေၾကာင့္၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌ ရွိေသာအရာတို႔၏ ပံုမ်ားကို ထိုသို႔ေသာယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစရမည္ျဖစ္၍၊ ေကာင္းကင္အရာ တို႔ကို သာ၍ ျမတ္ေသာယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအားျဖင့္ စင္ၾကယ္ေစရ၏။
၂၄ ထိုသို႔ႏွင့္အညီ၊ မွန္ေသာသန္႔ရွင္းရာဌာနတို႔၏ ပံုျဖစ္ေသာ၊ လူတို႔လက္ျဖင့္လုပ္ေသာ သန္႔ရွင္းရာဌာန ထဲသို႔ ခရစ္ေတာ္သည္ မဝင္ဘဲ၊ ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္ ယခုဘုရားသခင္၏ ေရွ႔ေတာ္၌ ကိုယ္ကိုျပျခင္းငွါ၊ ေကာင္ကင္ ကိုယ္ထဲသို႔ ဝင္ေတာ္မူၿပီ။
၂၅ သို႔ေသာ္လည္း၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းသည္ သန္႔ရွင္းရာဌာနထဲသို႔ သူတပါးအေသြးႏွင့္ ႏွစ္တိုင္း အစဥ္ဝင္ရသကဲ့သို႔ ခရစ္ေတာ္သည္ အဖန္မ်ားစြာ ကိုယ္ကို ပူေဇာ္ရသည္မဟုတ္။
၂၆ ထိုသို႔ ပူေဇာ္ရသည္ မွန္လွ်င္၊ ကမၻာဦးမွစ၍ အဖန္မ်ားစြာ အေသခံေတာ္မူရ၏။ ယခုမူကား၊ ဤကပ္ကာလ အဆံုး၌ တခါတည္းကိုယ္ကို ပူေဇာ္ေသာအားျဖင့္ အျပစ္မ်ားကိုသုတ္သင္ပယ္ရွင္းျခင္းငွါ ေပၚထြန္းေတာ္မူ၏။
၂၇ လူသည္တခါတည္းေသ၍ ထုိေနာက္မွတရားစီရင္ေတာ္မူျခင္းကုိခံရသကဲ့သို႔၊
၂၈ ထုိနည္းတူ၊ ခရစ္ေတာ္သည္ လူမ်ား အျပစ္တို႔ကို ခံျခင္းငွါ တခါ တည္းကိုယ္ကိုပူေဇာ္ၿပီးမွ၊ ေနာက္တဖန္ထုိသခင္ကို ေျမာ္လင့္လ်က္ေနေသာ သူတို႔ကိုကယ္တင္ျခင္းအလုိငွါ၊ အျပစ္ႏွင့္ မဆုိင္ဘဲေပၚထြန္းေတာ္မူလတံ့။
ဆာလံက်မ္း အခန္းၾကီး ၉၈ (Ps 98:1-6);
၁ ထာဝရဘုရားအား အသစ္ေသာသီခ်င္းကို ဆိုၾကေလာ့၊၊ အံ့ဘြယ္ေသာအမႈတုိ႔ကို ျပဳေတာ္မူၿပီ၊၊ လက်္ာလက္ေတာ္ႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာလက္ရုံးေတာ္သည္ ကိုယ္ေတာ္အဘုိ႔ ကယ္တင္ျခင္းအမႈကို ျပဳေလၿပီ၊၊
၂ ထာဝရ ဘုရားသည္ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကိုထင္းရွားေစ၍ ေျဖာင့္မတ္ေတာ္မူျခင္းတရားကိုလည္း တပါးအမ်ိဳးသား တုိ႔ အားေဘာ္ျပေတာ္မူၿပီ၊၊
၃ ဣသေရလအမ်ိဳးသား တို႔၌ကရုဏာေတာ္ႏွင့္ သစၥာေတာ္ကို ေအာက္ေမ့ေတာ္မူၿပီ၊၊ ငါတို႔ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္း ေက်းဇူးကိုေျမႀကီးစြန္း အေပါင္းတုိ႔သည္ ျမင္ၾကရၿပီ။
၄ ေျမႀကီးသား အေပါင္းတုိ႔ ထာဝရဘုရားအား ေၾကြးေၾကာ္ၾကေလာ့။ အသံဗလံကိုျပဳ၍ ရႊင္လန္းစြာသီခ်င္းဆုိလ်က္ ခ်ီးမြမ္းၾကေလာ့။
၅ ေစာင္းတီး၍ ထာဝရဘုရားအား သီခ်င္းဆိုၾကေလာ့၊၊ ေစာင္းတီး၍ တုရိယသံကိုျပဳၾကေလာ့၊၊
၆ တံပိုးႏွဲခရာကိုမႈတ္၍၊ ရွင္ဘုရင္တည္းဟူေသာ ထာဝရဘုရား ေရွ႔ေတာ္၌ ေၾကြးေၾကာ္ၾကေလာ့။
တိေမာေသၾသဝါဒစာဒုတိယေစာင္ အခန္းၾကီး ၁ (2 Tim 1:10);
၁၀ ထုိေက်းဇူးေတာ္ကား၊ ငါတို႔ကိုကယ္တင္ ေသာသခင္ေယရႈခရစ္ေပၚထြန္း သည္အရာမွာ ယခုထင္ရွားလ်က္ရွိ၏။ ထုိသခင္သည္ ေသျခင္းအေၾကာင္း ကိုပယ္ရွား၍၊ အသက္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္း ႏွင့္မေဖာက္ျပန္ျခင္းအေၾကာင္းကို ဧဝံေဂလိတရားအားျဖင့္ ထင္ရွားေစေတာ္မူၿပီ။
ရွင္မာကုခရစ္ဝင္ အခန္းၾကီး ၃ (Mark 3:22-30);
၂၂ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႔မွလာေသာ က်မ္းျပဳဆရာတို႔ကလည္း၊ သူသည္ ေဗလေဇဗုလ စြဲေသာသူျဖစ္၏၊ နတ္ဆိုးမင္းကိုအမွီျပဳ၍ နတ္ဆိုးတို႔ကိုႏွင္ထုတ္သည္ဟု ဆိုၾက၏။
၂၃ ကိုယ္ေတာ္သည္ သူတို႔ကိုေခၚ၍ ဥပမာကိုေဆာင္ေတာ္မူလ်က္၊ စာတန္သည္ စာတန္ကိုအဘယ္သို႔ႏွင္ထုတ္ႏိုင္သနည္း။
၂၄ တိုင္းႏိုင္ငံသည္ မိမိႏွင့္မသင့္မတင့္ကြဲျပားလွ်င္ မတည္ႏိုင္ရာ။
၂၅ အိမ္သည္လည္း မိမိႏွင့္မသင့္မတင့္ ကြဲျပားလွ်င္မတည္ႏိုင္ရာ။
၂၆ စာတန္သည္ မိမိတဘက္၌ထ၍ မိမိႏွင့္မသင့္မတင့္ကြဲျပားလွ်င္ မတည္ႏိုင္ဘဲ ဆံုးျခင္းသို႔ေရာက္လိမ့္မည္။
၂၇ သူရဲကို ေရွ႔ဦးစြာမခ်ည္မေႏွာင္လွ်င္၊ သူ၏အိမ္သို႔ဝင္၍ သူ၏ဥစၥာကို အဘယ္သူမွ် မလုမယူႏိုင္။ သူရဲကိုခ်ည္ေႏွာင္ၿပီးမွ သူ၏အိမ္ကိုလုယူႏိုင္၏။
၂၈ ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ ျပစ္မွားေသာအျပစ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဘုရားကိုကဲ့ရဲ႔ေသာ အျပစ္အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိသမွ်တို႔ႏွင့္ လြတ္ေစျခင္းအခြင့္ကို လူသားတို႔သည္ ရႏိုင္ၾက၏။
၂၉ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ကို ကဲ့ရဲ႔ေသာသူသည္ အျပစ္လြတ္ေစျခင္းအခြင့္ကို အဘယ္ကာလ၌မွ် မရႏိုင္ၾက။ ထာဝရအျပစ္ဒဏ္ကို ခံရေသာသူျဖစ္ေပ၏ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
၃၀ အဘယ္ေၾကာင့္ဤသို႔မိန္႔ေတာ္မူသနည္း ဟူမူကား၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ ညစ္ညဴးေသာနတ္စြဲေသာ သူျဖစ္သည္ဟု ဆိုၾကသတည္း။